tirsdag 28. april 2009

Da jesus traff meg med sprettert .... eller?

Jeg fikk frisket opp hukommelsen min for ett par timer siden. Ikke svir det i sjæla, ikke er får jeg vondt i hodet av det, men jeg kommer til å ha vondt i knærne etter å ha bøyd meg i støvet og innrømmer at jeg forhåndsdømte helt urettmessig.

Jeg prøvde i dag Zpey Lean Green 9' #4. Dette er rett og slett noe av det råeste jeg noen sinne har prøvd. Så utrolig myk og tilgivende men samtidig utrolig kraft og råskap. Selv med mine snevre kasteegenskaper fikk jeg til pene rullekast og noen usedvanlige pene bukter.

Etter en liten skjekk på nettet så selges denne også i #3 som er den klassen jeg mest sannsyneligvis tyr til hva angår min neste stang. Men om det blir Zpey, Orvis, Hardy eller andre merker vites ikke enda .... men ja det vil bli prøvde stenger fremover men kjøper ikke stenger tilenhver pris.


såo lång fårr nao, sii juu leiter......

Ingen kommentarer: